Everytime I close my eyes



Bilden är från min konfirmation, tre veckor sen


Kom hem tidigt imorse. Idag har jag hunnit deppa till musik, skrivit ut ett foto på morfar och satt det i en ram vid ett ljus och nu ska jag snart träffa Ebba och fler. Känner mig gladare av bara tanken på att träffa alla. Jag har också bestämt att jag ska spela o sjunga på morfars begravning. Om någon har tips på en bra låt som jag kan spela kan ni gärna säga den till mig.

Imorgon ska jag provjobba på värdshuset. Jag har nog inte sagt det tidigare, men jag har fått städjobb där i sommar. Jag är extraanställd så jag får jobba när det behövs. Kommer ju vara borta mycket i sommar så det blir inte jättemånga dagars jobb, men allt känns värdefullt. Pengar o erfarenhet till nästa gång jag vill ha ett mer seriöst jobb kanske. Jag och Ebba ska iaf jobba onsdag o tisdag o lära oss hur vi ska göra.
Haha, jag ska bli städerska.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag beklagar sorgen över din morfar, och det var en riktigt bra idé att sjunga på begravningen. Jag tycker att du ska sjunga låten Only hope som du har på ett inlägg. Riktigt bra! Kan du inte lägga upp en video när du sjunger? :) Hare bra!

2010-06-14 @ 23:55:28
URL: http://jennifer.blogg.se/
Postat av: sv jennifer:

Tack. Okej jag ska prova det, tack för tipset:) angående videon är jag inte helt säker, jag är trots allt ingen megasångare haha. Jag får se. Desamma, tack för din fina kommentar!:)

2010-06-15 @ 06:45:47
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: andrea

fan va fin bilden blev, farfar stärkte våran släkt!<3

gud va kul att du ställer upp med sång, love you bella <3

2010-06-17 @ 16:00:38
Postat av: Bella: sv. andrea

ja elr hur, det är sant att han gjorde det och nu måste alla vi försöka hålla ihop oss istället<3

tack jag får se hur det blir men känns iaf bra att göra något för honom:) love you too älskade kusin<3

2010-06-17 @ 17:23:10
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0