Det går bra nu







Har legat i solen och stekt ända sen jag vaknade vid elva imorse. Vädret är verkligen helt galet, det måste vara den varmaste dagen i år. Snart ska jag ner och träffa de stackars vännerna som har jobbat hela den fina dagen och inte slutar för än klockan tre. Vi sitter vid vårt vanliga, perfekta ställe vid hamnen så klart.

Ikväll åker jag till mitt land, vi ska fira midsommar där. Ebba Öhlin kommer på fredag så jag får sällskap. Ska bli väldigt mysigt att komma ner dit, speciellt om det är såhär fint väder. Vi har ju egen strand och jättestor tomt där, så det finns inget bättre ställe på sommaren. Kommer hem söndagkväll, så det blir ett litet blogguppehåll. Inget internet där än....

Nu ska jag äta sallad, ciao!


Kommentarer
Postat av: linnea

Helvete vad fin kropp!! :D

2010-06-27 @ 00:23:04
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0