That's art



Tyckte bilden är var lite rolig, den är tagen när vi med skolan gick sörmlandsleden i våras/somras.
Idag har vi vart på grafikens hus och det har varit ganska mysigt faktiskt, jag har lodat omkring i mysdress och (nästan) inget smink. Vi har ju iofsig bara vart där med klassen och det har varit en skön dag.

Jag har tänkt på hur irriterande det är när vuxna (oftast lärare) ska vara otrevligt stränga "bara" för att dom är vuxna. Jag vill ju såklart att läraren ska hålla bra ordning i klassrummet men det är en annan sak. Jag nämner inga namn men vissa lärare verkar tro att dom är grymt tuffa när dom kommer med sina: "Stå inte där", "Häng inte på den där", "Gör inte så där". Typ som om vi vore små, korkade barn och typ som om ett räcke skulle gå sönder om man hänger på det?
'Läraren' kan i det här fallet bytas ut mot ett namn på F.

Nu ska jag äta, byta om och sen gå ner till träningen! Pusshej

Kommentarer
Postat av: ebba l

ååå F e såå goo!

2010-01-20 @ 20:56:50
Postat av: Bella

jaa han är så fiiin:D

2010-01-21 @ 17:56:51
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: ab

FREDRIK hahahahaha

2010-01-22 @ 15:25:41
Postat av: Bella

hahaha du avslöjar mig!:D

2010-01-24 @ 15:39:09
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0