Onsdaag

Langar en oredigerad bild från luciadagen och volleybollturneringen
Tjatja, tydligen blev det ett inlägg idag också:)
Har vart en ganska onice eftermiddag i skolan med fysik, engelska och matte.
Matte i en timme med en gubbe i min morfars ålder. Vi som har lite 'lättare' i matte går hos honom och han ska lära oss lite överkurs. Visst är det bra när vi väl gör det men han gillar ju också att prata om andra saker, eller, hålla monolog för oss om saker. Jo, segt. Jag ska inte klaga för han kan ju matte och Eva Larsson är ju ingen riktig lärare så det duger.
Lennart, gubben, gick framför mig på vägen hem från skolan och jag tyckte så synd om honom när jag såg hans hukade axlar, långa rock och slitna portfölj. Varför vet jag inte.

Snart är det innebandy och jag taggar. Ska nog äta något nu, men puss.

Kommentarer
Postat av: Emma Malm

snyggingen själv;)

2010-01-13 @ 20:37:48
URL: http://emmalovelight.devote.se
Postat av: Bella

du är alltid snygg:D<3

2010-01-14 @ 17:58:45
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0