Nytt inlägg

länge sen jag skrev något här, antagligen kommer ingen läsa det här inlägget för att ingen förväntar sig att jag kommer skriva något, haha. idag var det andra dagen i skolan efter lovet och det känns sådär. fast jag gillar ändå att träffa alla igen och att liksom flyta in i vardagen. ungefär som att borta är bra men hemma är bäst. lov är bra men det hade inte varit roligt med lov om man inte gick i skolan för då hade man ju inte uppskattat att vara ledig. det är iallafall sjukt kallt och jag tycker att det är tråkigt att välja kläder nu när det är så kallt. på sommaren kan man ju se snygg ut i nästan vilka shorts som helst och i nästan vilken tshirt som helst. nästa vinter ska jag köpa massa tjocktröjor för i år vet jag inte riktigt vad jag har att ha på mig.

min kära vän kameran pentax är trasig så ni får nöja er med webbkamera bilder eller inga alls ;( tyvärr.
får se om det blir något inlägg imorgon, annars dröjer det väl ett tag haha.
gamla bilder kan ju funka också, den här är från idolfinalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0