dålig fantasi

Dåligt uppdaterat var det här.
Ikväll ska jag antagligen bara chilla och tagga inför imorgon då vår klass ska ha DIIIISCCOOOO! om nån av er där ute går i åk. 1-5 så är det bara att komma klockan 18 imorgon;) (matsalen)
Allt är lite halvrörigt när vår klass ska göra saker även om (nästan)alla är väldigt seriösa.
Jag bara oroar mig för att allt ska faila totalt, om ingen kommer eller om typ inte musiken fungerar. Det vore inte kul asså.

Jag går alltid runt och tänker på grejer jag ska beställa men som aldrig blir beställda. Jag ska köpa ett innebandy-hårband och kanske köpa en sån där skjorta från gina som antagligen miljoner andra kommer köpa, men jag tycker att den är fin och jag orkar inte bry mig hela tiden om att andra har något klädesplagg som JAG vill ha.
Jag behöver köpa nya jeans också, för jag har inga som sitter bra och är i rätt färg. Tights är mitt basplagg just nu.

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0