27 december



Hej, för några dagar sen kretsade allt kring julen och för den stora Julaftonen. På några sekunder var allt över, julafton varade bara i några ögonblick. Känns helt tomt och sorgligt nu när allt är slut. Julhelgen hos mormor har iallafall varit sjukt mysig, men för kort som sagt. Blev glatt överraskad när jag och mina två bröder alla öppnade ett paket med varsin iPhone4. Det var verkligen big surprise, men såklart en mycket bra sådan. Annars fick jag pengar, presentkort på HM och MQ, plattång (+en mini), weschörlurar, prenumeration på VR, bh/trosor, iPod/iPhone högtalare och sen massa smågrejer.



Nu är jag hemma och börjar sakta bli helt frisk, längtar efter att verkligen börja ha jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0