The way we put our hopes



I fredags var jag i Stockholm och julhandlade lite. När jag kom hem fredagkväll började jag må riktigt dåligt. Morgonen därpå vaknade jag med drygt 39 graders feber och en hosta som river sönder hela kroppen. Inatt sov jag knappt, låg och stirrade i flera timmar, halvt sovande halvt vaken. Idag har jag 40 graders feber och mår ännu sämre. Enda anledningen att jag orkar sitta upp och blogga är att Ipren tar ner febern. Det är så sjukt jobbigt att ha så hög feber, jag klarar inte av det. Vet inte vad jag skulle gjort utan värktabletterna. Förutom att det suger att må såhär, så suger det också att jag inte kommer kunna gå till skolan sista dagarna innan lovet. Dvs att jag kommer missa julavslutningen, beygsutdelningen och antagligen också minijulafton. Jag är glad om jag hinner bli frisk till julafton.

Kommentarer
Postat av: sofie

bella :( <3

2010-12-19 @ 16:53:02
Postat av: ab

nej! krya på dig :( <3

2010-12-19 @ 17:04:06
Postat av: Bella

tack :(<3

2010-12-20 @ 08:46:41
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0