Shake up Christmas



Det är två dagar kvar till jul, dagen före dagen före doppardagen, imorgon är sista vanliga morgonen. Jag har vart död dom senaste dagarna, förutom hostan och febern så har jag varit dödligt trött och helt careless med allt. Otvättat hår, världens stökigaste rum, oinslagna julklappar i påsar. Jag har kollat på tv i timmar fast jag hatar det jag tittar på, jag har tvingat mig själv att äta, inte orkat svara på sms, jag har struntat i facebook för att datorn ligger på golvet och jag inte orkat plocka upp den. Att det är jul har jag minst av allt brytt mig om. Idag vaknade jag lite piggare, men framförallt lite gladare. Så idag har jag tagit tag i lite saker, visst är jag fortfarande sjuk, men har ändå orkat göra en del av dom där sakerna som jag bara skjutit upp. Nu är jag taggad på julen, låt den komma bara. Imorgon åker vi till Linköping, till mormor. Där ska vi fira jul och så åker vi hem på måndag. Det ska bli grymt mysigt, me love christmas. Jag kommer sakna morfar i år. Han kanske sitter bredvid Jesus på julafton och äter julskinka och kollar ner på oss. Jag tror iallafall att han kommer vara med oss, på något sätt.

Kommentarer
Postat av: emmam

bella!!!!!!111 jag åker på tis eller måndag = att vi då när jag kommer hem inte har setts på ca 2 veckor

2010-12-22 @ 23:30:34
URL: http://emmalovelight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0