Får jag lov?



Har inte haft tid att blogga, den här veckan är lite galen fast på ett mycket positivt sätt (jämfört med förra veckan). Det enda som stör är att jag går och är sjuk, varje morgon har jag sjukt ont i halsen. På dagarna är det precis så jag orkar, men enda anledningen att jag släpar mig till skolan är att jag inte vill missa något. För denna vecka händer allt. Igår åkte vi till Eskilstuna och det blev lyckat, hann köpa ganska mycket trots att jag bara ville lägga mig ner och sova typ hela dagen. Till mig själv köpte jag bara en topp och en (misslyckad) ring som jag ska byta och sen ett par fina strumpbyxor till dansen imorgon. Blev lite mobbad över att alla köpte tre par strumpbyxor för trettio och jag köpte ett par för åttio. Dom är egentligen bara avundsjuka, dom ska få se hur mycket finare och hållbarare mina strumpbyxor kommer vara... Sen köpte jag lite julklappar osv. Idag gick jag till skolan för att vara med på dansträningen som varade från halv 12 - halv 16. Nu kan jag dansa vals, foxtrot och bugg, så imorgon gäller det. Eftersom MQ öppnat en webbshop så kan jag dela med mig av en bild på min klänning som jag ska ha på mig imorgon. Det ska faktiskt bli riktigt roligt med dansen, inte för att danserna är dom man skulle välja själv, men det blir ändå en rolig grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0