20:25



Satt och lyssnade på Jan Rylander, i biologisalen idag, när Ebba och fler vinkar ut mig ur klassrummet. Dom berättar att William gjort illa benet/foten ute på skolgården. När jag kommer dit ligger han på snön med filtar över sig och massa lärare står runt. Han hade tydligen lekt/glidit på skateboardrampen (utan skateboard) och sen hade han och en kompis ramlat. Kompisen ramlade ovanpå honom och då knakade tydligen Williams fot. Så eftersom han inte kunde röra på den, han hade verkligen ont, så sen åkte vi ambulans till Eskilstuna. Efter mycket lång väntan, massa morfin till William för att dom skulle kunna "vrida foten till rätta" och en gipsning på foten så fick han äntligen röntgas. Bilderna visade att han brutit benet precis ovanför foten, eller rättare sagt så har man två ben där och båda var av. Jag kom hem nyss, men William och mamma är kvar där, han ska opereras inatt. Det har verkligen varit en galen dag, liksom jag hoppade in i en ambulans vid halv två och hade ingen aning om vad som skulle hända. Sen är det ju så sjukt synd om min fina lillebror, jag hoppas han inte behöver stanna på sjukhuset så många nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0