Where the rope will land

Mitt land 2010



Veckan med Andrea








Dagarna med tjejerna






Right click on image for save options.


Årets sommarfoto, tog likadant förra året. Jag vet inte riktigt vad som hände här, för jag är helt störd på alla dom bilderna. Förlåt för rutan...

Okej, det tog nästan tre veckor innan bredbandet kom. Tre veckor som jag varit här och hunnit med en hel del. Kanske låter väldigt länge att vara borta tre veckor i en liten stuga utan internet, men så länge jag är här med bra folk och så länge det inte regnar för mycket, så är det enligt mig bästa stället att vara på på sommaren. 

Det har varit sjukt mysigt att vara med min kusin Andrea här och vad ska jag säga om andra veckan, lika roligt varje år när tjejerna kommer hit. Bilderna täcker inte upp så mycket av dagarna här, kameran var inte framme för ofta. Förutom att bara vara här så har jag varit i Gränna några gånger, shoppat i Jönköping och så en dag var jag och Andrea på Liseberg. Dagarna har mest bestått av att bada, sola, åka vattenskidor/ring/wakeboard, springa, chilla m.m.
Jag kommer hem i helgen och det ska bli väldigt skönt. Har ju totalt vart hemma en dag på fem veckor ;)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0