Om det så är det sista jag göör



Skulle bloggat igår, jag vet. Men direkt efter skolan tog jag bussen till Strängnäs för att gå teorikursen som är varje måndag och torsdag i två veckor. Kom hem vid halv nio och hade då en deg i huvudet efter att ha "gått på lektion" först hela skoldagen och sen 2,5 timmar teori i ett rum utan syre. Där var min förklaring för dålig uppdatering på bloggen.
Idag, känner jag hur skönt det är med fredag. Har bara gått tre skoldagar men längtar redan efter lov. På ett sätt är det ju lite mysigt med skolan och ärligt så tycker jag inte själva grejen med lektioner är tråkigt. Det jobbiga är mer att man blir så trött efteråt och att man hela tiden under dagen bara vill gå hem och sova. Som nu vill jag bara chilla, efter tre dagar i skolan, haha. På lovet ville jag typ alltid göra något av kvällarna men nu känns det som man bara lever för att gå i skolan. Hoppas jag vänjer mig vid att göra något på dagarna och slutar vara så sjukt trött hela tiden, det kanske bara beror på att jag är ovan att gå upp halv sju...
En positiv sak är att jag inte ska jobba imorgon, som det först var tänkt :D
aja, nu ska jag ut i solen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0