Early morning



Kanske en väldigt tråkig bild, men min kamera är kvar hos Emma så jag har inte mycket mer att bjuda på. Gårkvällen var najs, vi såg Avatar igen, har ju sett den på bio, men ville se den igen. Sjukt välgjord film som kan hålla en fast i 2 timmar och 40 min. Efteråt stack vi ut ett tag, inte bästa idén med tanke på att Mariefred typ blivit invaderat av miljoner mygg som är överallt, dag som natt. Och linne+utomhus= uppäten.
Idag gick jag upp nio och tog en promenad med Simba direkt, har kommit på att det är bästa sättet att bli pigg på. Nu sitter jag här med inpackning i håret som snart ska sköljas ut och väntar på att mina sovare till vänner ska smsa så vi kan göra något min sista hela, sommarlovsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0