Boatian retro

Klicka för att se nästa bild

Nej, jag köpte den inte och inte heller den likadana svarta som vi också provkörde. Älskar verkligen utseendet och färgen på dom, men tyvärr dom kändes liksom sega. Kändes typ som att köra en 30moppe, dålig acceleration och den var "strypt" så dom gick inte snabbare än 45km/h. Inte för att jag är moppefreaket, men ska jag ha en EUmoppe så vill jag iallafall att det ska vara lite kraft i den. Så, bara att börja kolla runt på andra modeller. Jag får kanske ändra mig om hur den ska se ut, för det kanske är svårt att hitta en sådan snygg som är precis som jag vill.

Efter att ha åkt bil i totalt 4 timmar och kollat på två moppar så har jag hunnit springa en runda och nu ska jag antagligen kolla på teve och tagga till skolan imorgon. Nu, när första helgen är över, så känns det som det inte finns någon återvändo. Sommarlovet är på riktigt slut och varje söndag kväll kommer jag sitta här och tänka på att en ny skolvecka börjar imorgon. Imorgon ska jag också på moppekurs igen så jag tar bussen direkt efter skolan. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0