Allways be together



Saker har klarats ut, dock med många ord. Känner bara att grejer som den här, i ett större perspektiv, inte kan jämföras med hur mycket det vi har betyder. När något händer så är det självklart viktigt/tråkigt för alla inblandade och jag menar absolut inte att man ska strunta det. Det är ju viktigt att man reder ut det men som sagt så ska man samtidigt zooma ut bilden lite och se vad vi har/ har haft och hur mycket det betyder.
Krånglig text, men det jag vill säga att ni måste veta att jag älskar er och att ett tjafs inte förändrar något.
Taggar iallafall pannkakslunch med dom som vill imorgon, saknar alla redan.


Mycket bra dag idag, som tillbringades med Sofie på långpromenad, lunch och (såklart) med desperatehousevives. Bra tjej att prata med måste jag säga. Nu vet jag inte vad som händer, det finns en stor risk för att det blir ännu ett avsnitt dhw...

Kommentarer
Postat av: sofie

bella <3

2010-08-15 @ 23:15:39
Postat av: Bella:

sofie <3

2010-08-16 @ 10:50:35
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0