Underbara människor



Hos Annabelle igår för att fira hennes tonåriga debut. Sov inte över i den mysiga stugan eftersom jag skulle hopptävla dagen där på, på morgonen/förmiddagen och jag ville vara fräsch och pigg. Var iallafall jätte mysigt hos Annabelle med massa god mat och frukt. Det var en varm kväll, en sommarkväll. Ebba och Emma badade, fast det var hur kallt som helst.
Jaja, gick ganska bra på tävlingen idag, hade Gent, hoppade 80 cm.
Imorgon ska alla till grönan med WIK! Det blir nice, får se om jag vågar frittfall, haha, jag är en fegis.

Kommentarer
Postat av: eöhlin

seriöst, vad fet jag ser ut på bilderna :o haha

2009-05-21 @ 17:38:45
Postat av: Bella

eöhlin:

ne, vadå? <3

2009-05-21 @ 18:24:30
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0