Eld i hals



Pics from the söörrmlandsleed.
Kommer ärligt inte ihåg så mycket känslor från det, det känns som om det var en vecka sen.
Sammanfattning:Vi gick hela fredagen med tunga ryggsäckar på ryggen och en stor sol i ansiktet. På kvällen var det jättemysigt med lägereld, brända mashmallows, popcorn och musik. När det var dags att ligga i tälten och prata resten av natten, stördes vårt goda humör av några käftar. Som pratade utan att det kom något vettigt ur dom. Ord utan att betyda något, ord som luft. Ord som dom knappt själva förstod. Tysta blev vi men tysta var inte dom. Irritation till max och en trötthet i ögon och ben drog ner mig i sovsäcken och i sömnen. Det var mysigt iallafall. Jag blev hämtad på morgonen för att åka till Kolmården. Jag badade tidigt innan för att känna mig någorlunda fräsch efter en natt i sovsäck.
Kolmården var nice, gorillan med sin unge, tigrar med ränder och en stor björn springandes framför bilen. Delfiner som dansade runt i vattnet till musik och många mjukglassar med strössel.

Har solat lite, men nu ska jag gå med hunden. StadiumSportCamp-brevet har kommit hem och jag lääängtar.
Försöker förövrigt få familjen att fatta att det visst får plats en pool på vår tomt, får se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: ÖHLIN

bilden=mullig=</3

2009-05-31 @ 20:38:06
Postat av: Bella

ÖHLIN: neej sluta din tönt!bilden=ebba=snyggo=<3

2009-05-31 @ 21:04:18
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: Emma Malm

haha bilden på våra fötter! =)<3

2009-06-01 @ 21:01:21
URL: http://emmalovelight.devote.se
Postat av: Bella

Haha jaa, vandringskorna som man tittade på den största delen av vandringen ;) <3

2009-06-02 @ 06:55:03
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0