Var finns nyckeln till ditt hjärta



Hej, imorgon blir det Stockholm.
Fick tillbaka matteprovet Del 1 och Del 2 idag. Del 3 gör vi på torsdag.
Jag fick iallafall 16/16 på det. Kändes skönt.

Idag red jag, gick faktiskt riktigt bra. Nästa måndag ska jag rida program, eller ja, hela gruppen ska rida LC:2. Fast en och en såklart ;)

Måndagar är annars så galet tråkiga. Känns som man är i skolan i en evighet och har typ 87 lektioner.
Imorgon blir det iallafall en nice dag.

För er som för intresse-anteckningar:
Mina händer har blivit typ helade. Min nya kräm är sjukt bra. Nu är mina händer lena och läkta.
Det gjorde min helg.

Och jag måste fixa mina naglar ju! Men jag orkar aldrig göra det, tyvärr.
Dom får nog vara spruckna, fula och ojämna ett tag till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0