Is är vatten, kärlek är eld

Längesen jag skrev.
Kan ju börja med vad jag tyckte om vinnarlåten. Jag satt och tittade/lyssnade på alla låtar, förutom den. När La Voix kom gick jag ifrån, på toa och hämtade dricka.
Jag tycker själv inte alls om låten, men kanske att den kan funka i EurovisionSongContest.
Jag vet jag att jag säger samma sak som det som jag skrev om i förra inlägget ;)
Men alla år har vi nästan bara röstat fram "poppiga låtar". Bra melodi, häftig show och liksom disco musik. Men jag tror inte att det är det som funkar. Alla dom låtarna har ju förlorat ganska ordentligt. T.ex. Hero, Las Vegas, Det gör ont o.s.v.
Dom som har vunnit har ju varit mer konstiga låtar, haha.

Hur skönt väder som helst igår! Jag låg i t-shirt och solade/läste ute då. Eller ja, när solen var framme. När den gick i moln var det lagom med jackan ;)
Jag blir iallafall as pigg/glad när det är sol. Vår!
I söndags var jag och provred en islandshäst som jag kommer vara medryttare på nu, i Stallarholmen.
Det var roligt :)
Kommer börja rida en gång i veckan och testa, på lördagar tror jag. Sen blir det väl förhoppningsvis oftare.
Sen på söndag kväll, tränade jag innebandy. Jag undrar verkligen när våra innebandy-overaller som vi beställt kommer?

Idag var det jobbigt att gå upp. Inget nytt.
Blev elevråd idag, efter att vi valde om. Det blir bra, jag är glad att jag blev.

Sen åkte jag till stallet, hade teori idag.
Har nu duschat och ätit, mår illa.
Och jag som skulle äta Ben&Jerrys idag, Alaska. Men får ta den imorgon, hoppas ingen hinner sno den i natt. Ska sätta på tjuvlarmet, haha.

Sen behöver jag klippa mig också, slingning och klippa topparna. Hur slitet som helst.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0