Ensam är inte stark

Haha kul igår hos Emma. Några var lite rädda. Och jag glömde såklart kameran hemma.

Lite jobbigt att gå upp i morse vid kvart i nio, men är det match så är det!
Gick as bra på matchen, vi vann med 6-1. Det var vår sista seriematch. Bra avslutning.
Nu har jag raderat allting som har med en äcklig melodi att göra.
Sen ska ni gå in på en rolig hemsida: www.mytwinhauntsme.com. Det är liksom samma som filmen om The Unborn.

Efter matchen kom jag hem till nybakta bullar, baguetter och kakor. Mmmums. Nu är jag inne på min tredje bulle.
Jag tror att jag ska kolla på film nu. Ikväll blir det väl Melodifestivalen. Jag har inte alls sett många deltävlingar, jag tror jag har sett 1 hel. Men det är finalen som är bra. Vem ska representara Sverige?
Alla hoppas lika mycket varje år inför EurovisionSongContest,
"nej, men den här låten tror jag kan lyckas bra internationellt", "Charlotte Perelli har ju vunnit förut",
"The Ark är ju annorlunda, det tror jag dom gillar".
Det blir ändå alltid samma flopp, inte ens grannländerna röstar ju på Sverige.
Men det blir förhoppningar i år igen, självklart.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0