Mars är nästan Maj

Hej, förlåt för så dålig uppdatering den här veckan.

I Fredags kunde ingen följa med till Stockholm :(
Så jag tog tåget in själv och mötte mamma där i stället.
Va inte på så jätte mycket shopping-humör men det blev ändå ett par skor (på bilden), en t-shirt och ett linne.
Igår åkte jag till stallet i Stallarholmen och red ut. Nice! :)
Sen på kvällen ringde jag Ebba Ö som kom hit och kollade på film och sov över. Det var kul :)
Vi var självklart nyttiga och skar upp mango, banan och drack vatten till filmen. Och istället för godis tuggade vi på flingor och ja, popcorn kunde vi inte undvika men det var nyttigt iallafall.

I morse gick vi en timmes promenad med Simba.
Har ätit lunch för en stund sen och Ebba har åkt hem.
Om jag inte hinner ångra mig på ca 20 minuter, ska jag ut och jogga.
Jag har bestämt att jag ska jogga en gång varje helg. Om jag inte gör det får jag inte äta något "bakverk"/"kaka"/bulle" under veckan som kommer.
Ni blir mina vittnen, ni får se så att jag inte fuskar.

Sen kommer jag väl vara trött inför innebandyn menmen.

Och det som är härligt, är att det snöar nu. Det är väl ändå inte riktigt snö? Jag tror inte snön stannar på marken men ändå.









Kommentarer
Postat av: SoFIE

Skorna <3 (L)

2009-03-24 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0