Helg

Snabbtinlägg.
Ska alldeles strax åka till Linköping, kommer hem imorgon kväll.
Ska bli nice att träffa Andrea:)

Idag gick vi till Läggesta och tillbaka, typ 8 km. Själva sträckan var väl inte så farlig men det blåste som in i helvete och jag frös och min lugg blåste in in mitt ansikte/ögon hela vägen.
Nu har jag ordentligt ont i huvudet och jag är allmänt tjurig mot alla.
Kanske blir bättre sen när jag kan kolla på finalen på Let's Dance, haha.
Och det snöar, det känns som om vartannat inägg jag skriver så skriver jag att det snöar igen.
Blä, dunjacka=</3

Sen glöm inte Earth Hour kl. 20:30-21:30. Jag kommer nog sitta i bilen då så det finns inte så mycket för mig att göra åt saken, vi kan ju inte direkt stänga av värmen i huset nu och sen komma hem sent på lördag och typ elda en brasa.
Åhh, jag vill bara gå och lägga mig nu.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0