Back to White

Hemma igen.
Ganska nice i Prag, det var typ vårväder där. Ja och sen när man landar i Sverige så är det självklart SNÖ.
Asså ärligt, jag tror någon skämtar med oss. Det är ju fan mars och det har varit kallt sen oktober.
Vad jag gjorde i Prag?
Gick på stan, fikade, fixade naglarna(fransk) och i söndags kväll gick jag på Svansjön, balett.
Kanske låter as töntigt men det ägde. Hur bra som helst.

Idag var EbbaÖ, Emma och Savannah här! Vi bakade kladdkaka och kollade på en lite läskig film, One Missed Call.
Jag funderar på att lägga in melodin på bloggen, fast då skulle jag själv dö varje gång jag går in på den, haha.
Idag när jag gick hem ifrån skolan, snöade det en del. Mitt smink RANN ner för ansiktet när jag kom hem. Härligt.
Jag älskar vinter och snö. Tjooohoo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0