Älskling







Hej, kom hem sent igår från Linköping.
Väldigt nice, det var värt att åka dit så kort. Träffade Andrea igår!
Sen var det bara att ställa klockan på 04:40.

Ganska trött imorse, haha.
Sen körde vi en match, (DM i Nyqvarn), kl. åtta.
Och sen var matchen efter inte förrän kl. halv fyra. Alltså sex timmar efter.
Då åkte vi hem i mellan, jag gick och lade mig och sov typ en timme. As skönt.
Efter det var det bara att tagga igen och åka till nästa match.
Hade med mig kameran till Nyqvarn och jag tog tre (rekord!) bilder.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och sova lite, jag är så himla trött.

Puss



Kommentarer
Postat av: Ebba

fin bild där!

nyKvarn inte nyqvarn haha :)<3

2009-03-29 @ 20:13:42
Postat av: Bella

Svar Ebba:

haha japp! okej, okej ;) inte mästerstavarn tyvärr!<3

2009-03-30 @ 20:19:14
URL: http:// bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0