14:36





Oseriös

Igår red jag. Sen gjorde jag franskan och sen gick jag och lade mig. Kul.

Idag ska jag klippa och slinga mig i Södertälje. Ska strax gå till Savannah(som är sjuk) och lämna lite böcker ifrån skolan. Därifrån tar jag sen bussen till läggesta.

Är lite nervös. Jag ska ju egentligen bara toppa håret men det var ju ett tag sen jag gjorde det så hon måste kanske klippa av ganska mycket. Blä jag vill ha långt hår.
Har gått med SImba precis.
När jag gick ut såg det ut som sommar, blå himmel vita moln och sol. När jag hade gått ett tag blev det snö/hagel-storm.
Hmm... vad är det för årstid?

Måste nog dra nu, ska hinna med bussen :)
Hejdå, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0