Du är min saga



Sitter nu och väntar på att "pizzorna" i ungen ska bli klara. Typ hemmagjorda på tacobröd, men det blir nog gott.

Igår kollade jag och Savannah på film, drack te och gick med Simba. Mysigt, mysigt!

Idag gick jag hem innan innebandyn för jag hade ont i huvudet och mådde lite illa.
Jag älskar verkligen musiken i skolan, idag hade vi både musik och bild. Onsdagar<3
Har tränat lite på 'If I were a boy' på piano, hemma. Hoppas Jonas blir nöjd.

Nu är nog pizzorna klara, puss.





Kommentarer
Postat av: Karin rogge (; haha

Ska följa din blogg, om jag får ;)

Bella, jag saknar dig så otroligt mycket ! <3

Dags att träffas (:

Btw, tror inte att jag har din msn ;)

2009-01-28 @ 20:36:17
Postat av: Bella

Hahha om du får!:)

Jaa, gud jag saknar dej med!<33

Nästa helg?:)

Kolla din mail så kan jag skicka ett mail till dej;)

2009-01-29 @ 16:51:08
URL: http:// bellaofmine.blogg.se/
Postat av: savvi

alex pettyfer:D<3 haha

2009-01-30 @ 15:31:54
Postat av: Bella

Till Savvi:

jaa:D<3 snyggingen!

2009-02-02 @ 21:26:59
URL: http:// bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0