12 januari

Nu är det måndag igen.
Igår spelade vi innebandy match mot Telge. Vi spelade bra men inte förrän i slutet fick vi upp den riktiga farten.
Förlust med 5-3.
Men för dom som inte vet så är vi ett riktigt bra lag och ligger ganska bra till i vår serie.
Inte för att det spelar någon roll, vi älskar ju laget ändå:D

Ja, ja idag är det iallafall måndag och efter en lång dag i skolan tog jag bussen till stallet.
Ebba Ö var sjuk, så jag hade inget trevligt sällskap idag :(

Men nu kommer liksom dagarna bara rulla på och veckorna är vanliga utan något roligt, speciellt.
Förutom att det blir snart dags för semlor, gud vad jag älskar det.
Jag tror det redan till och med har börjat säljas.
Jag fattar inte. Semlorna hör ju typ ihop med fastan men jag kan fortfarande inte förstå varför vi trycker i oss stora gräddiga, semlor när folk fastar och typ svälter för sin religion? Någon som kan förklara?
Just nu har jag ont i nacken och har precis duschat.

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-12 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0