Hej eller hejdå



Jag langar en bild på en ofrisk, osminkad, otaggad Bella.

Något positivt med den här influensan är att varje dag är en förbättring.
Från att vakna med nästan 40 grader en morgon har jag nu varje dag fått en mindre och mindre siffra på termometern varje dag.

Skolan börjar på onsdag och en panik växer sig starkare i magen varje kväll.
Jag tänker på alla grejer jag skulle gjort den här sommaren som inte blivit gjort.
Jag tänker på att jag den här veckan skulle joggat lite för att slipa på konditionen till skolan.
Jag tänker på att dom sista dagarna av det enda sommarlovet år 2009 rinner mellan mina fingrar och att jag inte kan göra något här hemma för att njuta av dom.
Men mest av allt tänker jag på alla underbara saker jag gjort i sommar, oförglömliga, som när sommaren är slut, inte kommer vara mer än minnen.
Jag saknar sommaren fast den inte är slut och jag har redan börjat planera för vilka höstkläder jag ska köpa.
Men vad är det egentligen som säger att sommaren är slut?
Är det att skolan börjar, att kvällarna och nätterna blir mörkare, solbrännan försvinner, vädret blir kallare eller helt enkelt allas inställning.
Ja, jag ska nu bättra på min inställning och dränka paniken i magen med meningar som att dom fortfarande säljer jordgubbar, flipflopen är nummer 1 på skolistan och att augusti är en sommarmånad!

Kommentarer
Postat av: fn

sv; tack för din röst :D fin blogg!

2009-08-13 @ 16:39:07
URL: http://alltimebeauty.blogg.se/
Postat av: mormor

Vilken fin bild på Dig Bella,ser pigg ut igen . Härligt. Kram

2009-08-13 @ 17:20:55
Postat av: SVAR fn:

tack:D

2009-08-13 @ 22:17:23
URL: http://bellaofmine.blogg.se/
Postat av: SVAR mormor:

hej tack, jo jag känner mig bättre!:)

kram

2009-08-13 @ 22:19:05
URL: http://bellaofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0